برهاني: مهاجمان نو كه مي‌آيند كهنه‌ها فراموش مي شوند!
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  برهاني: مهاجمان نو كه مي‌آيند كهنه‌ها فراموش مي شوند!   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 62415
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


برهاني: مهاجمان نو كه مي‌آيند كهنه‌ها فراموش مي شوند!

بعد از مهرداد اولادی این بار نوبت ارش برهانی بود که از کادر فنی تیمش گله گذاری کند .
 به گزارش گل به نقل از ایسنا مهاجم تيم استقلال پس از پايان ديدار استقلال و پرسپوليس كه با تساوي دو بر دو همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار كرد:‌ من واقعاً امروز از غيرت بازيكنان استقلال لذت بردم. آن‌ها با وجود اين‌كه تمرين هاي بسيار كمي براي اين بازي انجام داده بودند بسيار خوب بازي كردند، حتي شما ديديد كه ما از دقيقه 70 به بعد توان دويدن را هم نداشتيم؛ اما خوشحاليم كه بازي مساوي شد و هواداران هر دو تيم راضي به خانه رفتند. برهاني ادامه داد: البته من با بازيكنان پرسپوليس هم كه صحبت مي كردم آن‌ها خسته بودند؛ اما آن‌ها به نسبت ما شرايط بهتري داشتند؛ چرا كه چهار روز براي اين بازي تمرين كرده بودند. ما پس از بازي با ناسيونال فقط دو جلسه ريكاوري كرديم و به همين خاطر كيفيت بازي هم خيلي پايين آمده بودند با اين حال هر دو تيم موقعيت‌هاي بسياري به دست آوردند.

مهاجم استقلال در پاسخ به اين سئوال كه چرا استقلالي ها در مراسم اهداي جام شركت نداشتند گفت: من كه نفهميدم چه اتفاقي افتاد اين جام مبارك پرسپوليسي ها باشد. برهاني در ادامه درباره ناراحتي اش از نيمكت نشيني در هفته هاي گذشته گفت: من در اين چند وقت فراز و نشيب هاي زيادي را از لحاظ شرايط روحي و رواني تجربه كردم، البته شايد اين به خاطر توقع زياد من بوده، ما امسال در استقلال در خط حمله سرمان شلوغ شده است. وقتي نو به بازار مي آيد كهنه ها هم فراموش مي‌شوند.
وي افزود: مطمئناً هيچ بازيكني از نيمكت نشيني خوشحال نيست و همه دوست دارند كه در زمين باشند خود من هميشه سعي مي‌كنم براي استقلال بهترين بازيهايم را انجام دهم. من از نيمكت نشيني ناراحت نيستم و استقلال را خيلي دوست دارم؛ اما  اين دوست داشتن  نباید يك‌طرفه باشد و دوست دارم كه اين
موضوع از سوي طرف مقابل هم وجود داشته باشد.
 برهاني با اشاره به اين‌كه هيچ وقت به نيمكت نشيني اعتراض نكرده ادامه داد: بعد از بازي ذوب آهن خبرنگاري از من پرسيد از وضعيت خودت راضي هستي و من هم گفتم فكر مي‌كنم بايد در اين بازي بازي مي كردم.
برهاني درباره استقبال كم هواداران از اين بازي هم گفت: از بچگي تا به حال آنقدر داربي را كم تماشاگر نديده بودم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');